*Common*People*Like*Me*

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Nu är jag tillbaka på bloggen igen!

Av Caroline Bilca - 3 november 2011 18:32

Nu var det länge sen jag skrev här senast. Har egentligen inte så mycket att berätta, men mannen målar på en tavla och Milo-pilo ligger och sover bredvid mig i soffan.. Lyssnar på Muse, och rensar hjärnan efter en dag på jobbet med extra mycket springande hit och dit. Har kännt mig lite smått snurrig idag faktiskt. Hit och dit och överallt har jag varit! Tycker att hela den här veckan har sprungit iväg, vaknade jag inte precis och det var måndag?? Tydligen är det redan fredag imorgon och sen helg igen, otroligt!!

Har inte planerat något speciellt den här helgen. Förra helgen var vi på Fårö, och det var verkligen supermysigt! Jag har inte varit där på säkert 10 år och hade nästan glömt hur fint det är. Så min 30-årsfest blir där har jag bestämt. Hyra stugor vid Sudersand och även bastu på stranden. Inte tokigt inte, och bäst av allt är att Milo kan följa med :) Vad för 30-årsfest skulle det annars vara?!! Men, nu är vi ju inte riktigt där ännu. (Fast med tanke på hur fort tiden går så lär det väl kännas som ett par veckor högst!!)

Nej, den här helgen ska jag iaf ta det lugnt och höstmysa lite med film, ev färga håret (kan ju inte bestämma mig för om jag ska slänga ut 1000 spänn på att fortsätta med slingor, eller om jag ska gegga i den röda färgen jag har här hemma....., svårt... Hjälp mig!!).

Långt, varmt bad, ansiktsmask och fixa naglarna står också på schemat.

Så ska jag lära mig dansa snödans, för jag vill ha snö nu!!

Kroppkakor ska det bli i helgen också, så jag lär äta....massor...!!

Äta, dricka lite rödvin, mysa och promenader/utflykter med Milo. Låter som en helt ok helg det :)


Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Bilca - 24 oktober 2012 17:05

Nu hade jag alldeles för mycket att säga och då räcker det inte med en Facebookstatus. Har hela dagen försökt komma fram till något i; har vi vildsvin redan, eller inte? - frågan. Lite dubbla svar och har sökt runt på nätet där det inte finns någon i...

Av Caroline Bilca - 9 september 2012 19:45

Inte ofta jag skriver någonting här längre. Men eftersom jag inte orkar göra något som kräver att jag lämnar soffa eller säng så är det ju ett utmärkt tillfälle att passa på och skriva av sig lite. Jag har alltså inte gjort någonting alls den här h...

Av Caroline Bilca - 28 juni 2012 19:00

Långa dagar på jobbet nu.. Pjuh!! Men visst, det är roligt också. Älskar att ha flera saker att göra på en och samma gång. Så länge man får allt gjort bara...!! Och tiden går så fort att man önskade det fanns en pausknapp som man kunde utnyttja ett p...

Av Caroline Bilca - 25 maj 2012 19:45

Det började bli dags för ett inlägg igen, så nu så... Inte för att jag har så himla mycket att skriva om. Jobbar, jobbar, jobbar och jobbar.... Det var aldrig min plan att jobba så mycket, men det blev så ändå (och så säger folk att det inte finns ...

Av Caroline Bilca - 13 april 2012 17:04

Helg igen, gud vad tiden går fort!! Snart är man gammal, gråhårig och rynkig över hela kroppen..!! Läskigt så fort det går, och man hinner inte med hälften av vad man vill eller måste göra... Jag behöver definitivt lite egen tid! Får bli promenader m...

Ovido - Quiz & Flashcards