*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg under september 2012

Av Caroline Bilca - 9 september 2012 19:45

Inte ofta jag skriver någonting här längre. Men eftersom jag inte orkar göra något som kräver att jag lämnar soffa eller säng så är det ju ett utmärkt tillfälle att passa på och skriva av sig lite.

Jag har alltså inte gjort någonting alls den här helgen. Tror jag är lite sjuk, men kan inte riktigt sätta fingret på vad för sjuk jag skulle vara. Men helt slut och ingen ork i mig, och lite feber på det.. Jag sov till 12 igår. Var uppe i ca två timmar, för att sen gå och lägga mig igen. Idag har jag mest sovit också.. Och ändå är jag helt slut.. Suck.. Vanligtvis är jag ju väldigt rastlös, men det finns inget som sängen när man mår så här. Tänk om jag kunde krypa ner i sängen och stanna där hela veckan som kommer. Det hade varit underbart!! Men nej då.. Imorgon ringer klockan halv fem som vanligt. Så är det hela veckan. Sen lovade jag chefen att gå på butikrådsmöte på tisdagkväll, så vi får se hur jag mår i veckan.. Jag kan ju vakna och helt plötsligt vara superpigg imorgon...?

Innan jag ska sova ska jag iaf se på X-Factor. Kunde dom inte visa Australiens version istället? Där sitter ju Ronan Keating i juryn, och det kunde ju ha varit lite extra trevligt att se på ;)


Känner mig sugen på att röra på mig. Ut och resa lite. Behöver inte vara som förr i tiden när jag reste runt i alla världsdelar med min fd. Men bara lite weekendresor inom Europa. T.o.m resor inom Sverige hade varit trevligt. Röra på mig och se lite nytt emellanåt. Ön är liten, så är det.. Jag brukade ju ha mina hem på 3 öar ;) Jag ska nog se till att göra lite mer sånt nästa år. Någon som är intresserad av en resa någonstanns. Säg bara vart, jag är på!!

Nu ska jag iaf ta en tripp till Stockholm och hälsa på vännerna vid första lämpliga helg. Sen vill jag till Luleå och hälsa på vännerna där också. I vinter kanske det kan vara möjligt. Jag hoppas!

Lite förändringar står iaf framför mig och då kan mer vara möjligt igen :)


Ne, nu börjar tvn. Sen är det sängen för mig.

Natti natti...




Ovido - Quiz & Flashcards