*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg under april 2012

Av Caroline Bilca - 13 april 2012 17:04

Helg igen, gud vad tiden går fort!! Snart är man gammal, gråhårig och rynkig över hela kroppen..!! Läskigt så fort det går, och man hinner inte med hälften av vad man vill eller måste göra... Jag behöver definitivt lite egen tid! Får bli promenader med lillkillen och ett varmt härligt bad iaf den här helgen :) Hade velat hitta på något, men jag känner ju inte en kotte på den här ön.. Bara familjen, och jobbarkompisarna - tråkigt... Och sen finns det ju dom man inte kan umgås med också, men hade velat... Jag får kramas massor med Milo iaf, det är huvudsaken det :)

Så måste jag tydligen till Stockholm innan den här månaden är slut.. Mannen ska på intervju hos Migrationsverket för att förnya uppehållstillståndet. Och tydligen räcker det inte att han åker upp. Jag ska minsann också dit och intevjuas och så ska det stämmas av så dom vet att vi talar sanning och bla bla bla... Att det ALDRIG ska ta slut...!! Är så trött på allt att jag ibland önskar att jag hade stannat kvar i Grekland... Allt med Migrationsverket..., jag som jobbar, (men måste försörja två), det blev ju inget av med Addys jobb, så jag får snällt fortsätta att betala allt och just nu känns det som att det alltid kommer att vara så, så lika bra att ställa in sig på det... Vill ha något över till mig också.. Men nu är det biljetter till Sthlm för två pers, kostade 1500 bara att ansöka om förlängt uppehållstillstånd, sen biljetter på det. Som att dom tror man är gjord av pengar..

Jag brukar inte klaga... tror jag... Men nu ville jag bara ha ur mig allt. Ja, nästan allt...


Nej, nu ska njuta lite av helgen iaf.. Ska hälla i mig lite vin och äta choklad!


Puss och kram på er alla..

Ovido - Quiz & Flashcards