*Common*People*Like*Me*

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Rubrik saknas

Av Caroline Bilca - 13 mars 2012 19:12

Ser på tv, skriver blogg och lyssnar på musik samtidigt.

Gick hem tidigt från jobbet idag, kändes lite konstigt, men skönt. Imorgon blir det att gå in extra tidigt, som om det inte är tillräckligt tidigt annars! Igår gungade marken när jag gick, men fick ändå stå ut hela dagen, inte riktigt lika illa idag, men mår fortfararande illa och känner mig febrig... Undrar om Mathilde inte var lite sjuk ändå...?! Kom hem och gick till mamsen med Milo. Satt i trädgården och njöt av solen ett par timmar. Skönt! Sen lyssnade jag på en vän och sov en liten stund på eftermiddagen. Liten stund blev över en timme, men skönt var det :) Imorgon ringer mobilen vid fyra... Vad hände med skönhetssömnen?!

Funderar på att åka till Cypern en vecka innan sommaren drar igång med massor av jobb. Gillar Cypern, vill åka, ...men, är inte riktigt sugen... Hmm..? Men är jag väl där så lär jag ju njuta massor! Ska kolla om det är möjligt, sen får jag väl bestäma mig om jag ska boka eller inte...

Var i Stockholm i helgen. Hatar är ett stark ord, men gillar inte Stockholm.. Tänk att jag stod ut att bo där i ett halvår!! Och jobbade dessutom på byggvaruhus (min brors kompis var butikschef, blev erbjuden jobb första dagen i Sverige, så kunde ju inte tacka nej då...) och kunde inte känna mig mer bortkommen. Men något lärde jag mig iaf, tex vad tryckimpregnerad trall är :P Usch, längtar inte tillbaka. Och vad jag tycker om att åka tunnelbana ska jag nog inte ens gå in på!! Har däremot några riktigt bra vänner där =) Måste bli bättre på att åka upp och hälsa på =) Lovar!!

Blev en lugn helg med massor av prat, en del vin och Mello. Försökte göra av med lite pengar på shopping, men lyckades inte. Mycket konstigt, men bra ändå!

Vill även till Luleå och hälsa på. När ska jag hinna med det?! Fick ett så fint mms med ett gäng söta vovvar som skulle älska att jag kom och kramades med dom några dagar! ;) Kanske borde flytta upp (som jag sagt några gånger nu!)

Nej, se lite mer tv, sen krypa ner i sängen igen...


Go'nattkramar....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Bilca - 24 oktober 2012 17:05

Nu hade jag alldeles för mycket att säga och då räcker det inte med en Facebookstatus. Har hela dagen försökt komma fram till något i; har vi vildsvin redan, eller inte? - frågan. Lite dubbla svar och har sökt runt på nätet där det inte finns någon i...

Av Caroline Bilca - 9 september 2012 19:45

Inte ofta jag skriver någonting här längre. Men eftersom jag inte orkar göra något som kräver att jag lämnar soffa eller säng så är det ju ett utmärkt tillfälle att passa på och skriva av sig lite. Jag har alltså inte gjort någonting alls den här h...

Av Caroline Bilca - 28 juni 2012 19:00

Långa dagar på jobbet nu.. Pjuh!! Men visst, det är roligt också. Älskar att ha flera saker att göra på en och samma gång. Så länge man får allt gjort bara...!! Och tiden går så fort att man önskade det fanns en pausknapp som man kunde utnyttja ett p...

Av Caroline Bilca - 25 maj 2012 19:45

Det började bli dags för ett inlägg igen, så nu så... Inte för att jag har så himla mycket att skriva om. Jobbar, jobbar, jobbar och jobbar.... Det var aldrig min plan att jobba så mycket, men det blev så ändå (och så säger folk att det inte finns ...

Av Caroline Bilca - 13 april 2012 17:04

Helg igen, gud vad tiden går fort!! Snart är man gammal, gråhårig och rynkig över hela kroppen..!! Läskigt så fort det går, och man hinner inte med hälften av vad man vill eller måste göra... Jag behöver definitivt lite egen tid! Får bli promenader m...

Ovido - Quiz & Flashcards