*Common*People*Like*Me*

Direktlänk till inlägg 6 november 2011

Så var det redan söndag kväll

Av Caroline Bilca - 6 november 2011 17:36

Söndagkväll och så var den här helgen snart slut. Har inte gjort så mycket, utan tagit det mest lugnt. Skogspromenader, och så var det kroppkakskväll med familjen igår. Hela fyra stycken med massor av sås fick jag i mig! Duktigt det =) Så har jag blivit rödhårig. Blev en rätt bra röd färg nu när jag har blonda slingor under, annars har jag för mörkt hår för att det ska bli den där lite oranga tonen i färgen. Och nu har jag äntligen hittat en klänning till jul och nyårsfirandet! Blev en liten svart Vila-klänning som jag hittade på Nelly. Vet inte hur många tusen klänningar jag har kollat på och inte hittat den perfekta klänningen. Kanske ingen absolut wow-klänning, men den är väldigt mycket jag på alla sätt och vis. Piffa till med lite glitter och höga klackar så blir det nog toppen. Tur att Milo inte fäller längre, för då hade vita hundhår varit en del av accesoarerna också ;P

Nu ska här bli mat, så ska jag se någon lätt och glad film. Sen är det sängen och ny vecka imorgon. Måndagar är iaf rätt trevliga, slutar redan vid tre och tiden på jobbet har en tendens att bara flyga iväg!


Puss & Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Bilca - 24 oktober 2012 17:05

Nu hade jag alldeles för mycket att säga och då räcker det inte med en Facebookstatus. Har hela dagen försökt komma fram till något i; har vi vildsvin redan, eller inte? - frågan. Lite dubbla svar och har sökt runt på nätet där det inte finns någon i...

Av Caroline Bilca - 9 september 2012 19:45

Inte ofta jag skriver någonting här längre. Men eftersom jag inte orkar göra något som kräver att jag lämnar soffa eller säng så är det ju ett utmärkt tillfälle att passa på och skriva av sig lite. Jag har alltså inte gjort någonting alls den här h...

Av Caroline Bilca - 28 juni 2012 19:00

Långa dagar på jobbet nu.. Pjuh!! Men visst, det är roligt också. Älskar att ha flera saker att göra på en och samma gång. Så länge man får allt gjort bara...!! Och tiden går så fort att man önskade det fanns en pausknapp som man kunde utnyttja ett p...

Av Caroline Bilca - 25 maj 2012 19:45

Det började bli dags för ett inlägg igen, så nu så... Inte för att jag har så himla mycket att skriva om. Jobbar, jobbar, jobbar och jobbar.... Det var aldrig min plan att jobba så mycket, men det blev så ändå (och så säger folk att det inte finns ...

Av Caroline Bilca - 13 april 2012 17:04

Helg igen, gud vad tiden går fort!! Snart är man gammal, gråhårig och rynkig över hela kroppen..!! Läskigt så fort det går, och man hinner inte med hälften av vad man vill eller måste göra... Jag behöver definitivt lite egen tid! Får bli promenader m...

Ovido - Quiz & Flashcards