*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Caroline Bilca - 17 december 2010 23:07

Fredagkvallen har spenderats hemma i soffan med lite vin, en sovande Milo och Muse pa hogsta volym i lurarna.Jag kan inte hitta nagot band som kommer ens i narheten av dom. Sa nu har mina vanner pa FB fatt sta ut med att jag delat en hel del Muse videor.. Uppmaning till er : Lyssna pa dom!!! Tack :)

Har varit ivag och jobbat, hela fyra timmar idag. Full fart, fredag en vecka innan jul. Jag var pa bra humor, men kande mig fortfarande inte helt pigg. Mest valdigt trott. Imorgon ska jag sova ut ordentligt iaf! Ska bry mig om mig sjalv lite ocksa. Ta ett varmt bad, gora en ansiktsmask och fila och mala naglarna. Ingen ordning pa mig just nu, battring pa gang! Funderar pa att lufta julaftonsklanningen aven imorgon hos Christine och Bjorn. Jag forstar mig inte pa dom som koper klader, hanger dom i garderoben och sparar pa dom i vad som ibland kan verka som en evighet innan dom anvands. Sa det blir nog den lilla bla imorgon :P (Hoppas jag har nagra strumpbyxor bara....)

Var ute med Milo imorse. Gick forst upp akervagen. Dom har kort dar en massa nu, och det var sa halt. Halare an is, om det nu ar mojligt?!! Efter en stund tyckte jag det var battre att ta ut sparken, bara for en kort vanda. Men da hade dom varit pa med sand pa vagen, och pa vissa stallen var det varken sno eller is. Ena vandan gick det bra. Men hemvagen fick va..


Ska snart ga och lagga mig och forsvinna bort i nagon trevlig drom :)


Go'nattkramar....

Ovido - Quiz & Flashcards