*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Caroline Bilca - 2 april 2010 18:38

Jag lovar och svär att aldrig mer äta lösgodis i hela mitt liv!! Magen är svullen, jag ser nästintill gravid ut, och usch vad jag mår bläää..       Nä, kyckling och grönsaker ska man äta. Påskmiddag imorgon, men jag kan inte direkt påstå att jag är sugen.. Underligt hur alla bestämt sig för att det ska ätas sånna mängder just till påsk. Nu var jag ju en av dom som flockades runt lösgodiset även jag.

Det blir en lugn påskhelg för mig i år. Jag antar att antingen är det en lugn helg och man vräker i sig mat och godis och mår illa. Eller så är det fest med vännerna. Båda slutar alltså oftast i illamående :P 

Jag kör på godiset i år. Eller har gjort, för nu är det slut med det!!

Jag väntar på svar om vovven. Om det inte blir hund, så åker jag upp till vännerna i Stockholm nästa helg, som planerat. Men det kan ju lika gärna bli Luleå :)

Hade en så hemsk dröm inatt. Jag var i Stockholm och skulle ut och äta med några av tjejerna på restaurang, av den lyxigare typen. Skulle på toa först, man var tvungen att stå i kö.. Och av någon anledning hånade personalen mig för att jag hade Dove body lotion och inte någon dyrare variant.. Hemskt! Stackars mig... Tog tydligen på krafterna, för jag var helt slut när jag vaknade. Ändå har jag lyckats städa och ordna i huset. Vi har flyttat dit soffan och allt. Ännu en del kvar att göra, men det känns som om vi hunnit en bra bit på väg.


Glad Påsk!!        

Ovido - Quiz & Flashcards