*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Caroline Bilca - 22 mars 2011 21:50

Så blir det jobb 11-17 imorgon. Fick mig ett extra pass. Vilken tur att jag städade huset idag, det var nära att jag tänkte skjuta upp det till imorgon.. Började även städa storebrors tvättstuga, vi får se när det blir färdigstädat där... Jag har iaf börjat!

Kände mig på lite smådåligt humör när jag vaknade imorse. Jobbigt när man vill mer än man borde, men det är väl så ibland. Vi får se... Stuvade undan alla tankar och tog en cykeltur med Milo. Att göra något med Milo får mig alltid på bra humör!! Han är det absolut bästa som har hänt mig!!   

En bit på väg kommer två hundar springande ut över vägen. Ägaren kom iaf fort och ropade från trädgården. Oj, så intresserade dessa två tikar var av Milo. Milo blev ju helt till sig, två tjejer som visade intresse för honom, det gillade han det!! Ägaren sa att dom löpte, självklart att en snygging som Milo lockar då ;P

Milo blev väldigt besviken att han inte fick lära känna dessa damer lite närmare :P

Förstår bara inte hur man kan ha hundarna lösa i trädgården, med avsaknad av staket, precis vid vägen...


Har beställt vårskor nu ikväll =) Ett par promenadskor, och ett par bättre skor om man ska in till stan t.ex Vinterkängor blir alldeles för varmt nu!! Ska även köpa ett par skor från Eurosko som liknar ett par jag köpte därifrån för ett par år sedan som var så bekväma och fina, favoritskorna - välanvändna och nu är dom färdiga för sopen.. Skulle gärna köpa tio par till, men då behöver jag många extrapass (och ett större hus!!) Skor är en av mina största svagheter...


Dom här beställde jag från La Redoute:                             

 


Dom här måste (!) jag köpa, från Eurosko:

 


Väldigt mycket jag. Och det är klackar man kan gå mycket i (utan att fastna med klacken mellan kullerstenarna i stan!!)



Puss och Kram!!



Ovido - Quiz & Flashcards