*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Caroline Bilca - 30 mars 2011 22:04

Off the Map på tv. Och det har jag då lyckats se på nätet, också, så det blir att halvt kolla, halvt skriva blogg. Sen blir det avsnitt 10 på nätet om en stund =)

Funderar på vad jag vill göra.. På senaste tid har jag varit väldigt velig av mig.. Har precis kollat lite på resor till Mexico i höst/vinter. Vill dit, jättemycket, men ändå inte riktigt sugen på det... Förstår mig inte på mig själv just nu???!! Det måste vara något fel på mig, helt klart..!! Feber?

Jag och Milo cyklade till stranden, Åminne, idag. Vädret var toppen, blå himmel och det blåste inte, kors i taket!! Milo fick tokfnatt när vi var framme; sand, Guds skapelse till grävglada vovvar ;P

Hoppas dom röjer upp där snart, mycket trevligare då. Milo for fram och tillbaka, å så glad han var!! Han kanske är en "beach husky"?  ;P  Strandraggare... ?

Dock fanns det inte någon annan hund på stranden idag, annars så!!

Hade med lite fika. Hade tänkt göra varm choklad att ha med mig, köpte t.o.m hem extra mjölk. Men o'boyen var ju slut, attans! Så det fick bli en cola zero, macka och ett par kakor. Ett par köttbullar fick Milo (och lite kaka också såklart... ;P)

Utflykten tog en sådär tre och en halv timme, och Milo har mest sovit hela tiden sen då. En ordentlig cykeltur och mer lek och bus än vila på stranden :)

Jobbade en halvtimme idag. Ja, jag ställde upp frivilligt. Möte för ordinare, så det blev lite kassa för mig. Och jag fick ju skjuts också, så varför inte. Lagom arbetstid. Hade riktigt trevligt faktiskt.. =)

Imorgon blir det jobb 12-16, sen lång dag på fredag.. Sen ledig i fem dagar =) Då ska det vara fint väder har jag bestämt! Milo-dagar, så som jag önskar varje dag kunde se ut! En dag ska det bli en tripp till stranden, en dag till Visby med lillgubben - var ett tag sen nu, sen ska vi på kurs den 6:e. Lite trevliga planer det =)


Trevlig Kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards