*Common*People*Like*Me*

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

2011-03-19

Av Caroline Bilca - 19 mars 2011 23:24

      



Tiden bara springer iväg!! Jag hänger inte med alls, känns det som... Kan inte förstå att det redan är helg, igen!

Igår var jag i Visby, skönt att åka in till stan några timmar. Blev en långfika med Anna (storasysters äldsta dotter). Vi har inte setts så mycket på senaste. Jag springer mest i skogen med Milo och hon har kille i Stockholm som hon åker till på ledig tid. Men nu har jag blivit lite uppdaterad iaf :)

Vi fikade på Ringduvan, chokladboll med pärlsocker såklart. Fick höra att dom ska byta ägare och tänk om deras chokladbollar sen inte alls är det samma. Beror väl på om det är ägaren som gör dom eller någon anställd som kommer att stanna kvar. Lovar, det är dom godaste bollarna jag någonsin ätit, och när det kommer till choklad och chokladbollar, då vet jag vad jag pratar om!!

Igår blev det middag hos mamsen. Jag hoppade av där direkt när jag kom från stan, hade ju fått mitt paket med hundbur, bädd och grejer som blivit levererat dit. Fixade med det. Och sen då?? Ingen hund, inga folk, bara jag.. Ovanligt, vad gör man då? Tur att mobilen ringde :) Sen gick jag och tog ett bad i brist på annat. Vandrade fram och tillbaka och upp och ner för trappen.. Är visst van att alltid ha saker att göra :P

Glömde totalt bort att köpa hem vin eller något gott (choklad) till fredagkvällen. Tur att snälla storebror hade en halv flaska rött hemma och sen köpte en påse Polly till mig :)

Idag blev det en cykeltur med Milo, och han är bara så duktig!!! Sen fick Milo ett bad. Inte omtyckt, men ren och fin blev han :) Var tvungen att fota honom när han en stund senare somnade så gott i sängen.... Att bada tar på krafterna!!

Lite städning senare tog jag och Milo en promenad till mamsen. Hade egentligen bara tänkt dricka en kopp te och se över mina räkningar. Men så skulle bror Daniel hämta pizza i stan, mamsen hade också beställt en pizza, så då gjorde vi det också. Måste ha varit ett år sen jag åt pizza senast (bortsett från den hemmagjorda). Men som jag vet, jag är ingen pizzamänniska. Inget speciellt med det.. Ska jag vara onyttig vet vi alla vad det är jag vill ha ;P


Nu blir det en kopp sockerkaffe!!

Jag kan ha sagt det förut, men det är tur att jag rör på mig en del ;P


Go'natt

Pussar och Kramar....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Bilca - 24 oktober 2012 17:05

Nu hade jag alldeles för mycket att säga och då räcker det inte med en Facebookstatus. Har hela dagen försökt komma fram till något i; har vi vildsvin redan, eller inte? - frågan. Lite dubbla svar och har sökt runt på nätet där det inte finns någon i...

Av Caroline Bilca - 9 september 2012 19:45

Inte ofta jag skriver någonting här längre. Men eftersom jag inte orkar göra något som kräver att jag lämnar soffa eller säng så är det ju ett utmärkt tillfälle att passa på och skriva av sig lite. Jag har alltså inte gjort någonting alls den här h...

Av Caroline Bilca - 28 juni 2012 19:00

Långa dagar på jobbet nu.. Pjuh!! Men visst, det är roligt också. Älskar att ha flera saker att göra på en och samma gång. Så länge man får allt gjort bara...!! Och tiden går så fort att man önskade det fanns en pausknapp som man kunde utnyttja ett p...

Av Caroline Bilca - 25 maj 2012 19:45

Det började bli dags för ett inlägg igen, så nu så... Inte för att jag har så himla mycket att skriva om. Jobbar, jobbar, jobbar och jobbar.... Det var aldrig min plan att jobba så mycket, men det blev så ändå (och så säger folk att det inte finns ...

Av Caroline Bilca - 13 april 2012 17:04

Helg igen, gud vad tiden går fort!! Snart är man gammal, gråhårig och rynkig över hela kroppen..!! Läskigt så fort det går, och man hinner inte med hälften av vad man vill eller måste göra... Jag behöver definitivt lite egen tid! Får bli promenader m...

Ovido - Quiz & Flashcards