*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Caroline Bilca - 1 november 2010 18:57

Det är en trött liten Milo som ligger här bredvid. Ögonen är påväg ihop hela tiden på honom :) Han har insett att nya fluffmattan ska han sova på, inte leka med. När jag precis fick hem den trodde Milo att det var ännu en leksak som skulle bitas på och grävas på. Tog inte lång tid innan han förstod att Matte menade allvar, att nej, inte gräva på den. Nu är den bara sovplats :)

Härligt att lillkillen uppför sig nu, för det har han verkligen inte gjort tidigare idag. Skulle i skogen med mamma och Cia. Ja, löptik och tonåring med en sak i huvet kanske inte är världens bästa kombination för en mysig tur i skogen. Själv hade jag även träningsvärk och var allmänt trött efter lång arbetsdag igår. Cia och Milo ville göra små Golden Huskys. Det tyckte varken jag eller mamsen att var någon bra idé. Våra "tokiga" små älsklingar.

Imorgon måste jag se till att klippa mig. Skulle ha gjort det för länge sen egentligen. Det är riktigt slitet nu, och förmodlingen måste jag kämpa för att inte allt ska ryka hos frisören, som kommer vilja ta bort ALLT det slitna. Frisörer kan vara hemska... Gillade dock när jag klippte mig på Cityterminalens drop in. Tjejen som klippte sa att hon lovat sigsjälv att aldrig klippa mer än vad kunden säger. Det borde verkligen finnas fler sånna frisörer!!

Nu blir det mys i soffan. Ska dricka en kopp sockerkaffe och se senaste avsittet av Grey's Anatomy, och Milo får fortsätta drömma hans frustrerade tonårsdrömmar...  ;)

Ovido - Quiz & Flashcards