*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Caroline Bilca - 1 april 2011 18:53

Måste bara börja med att säga: Gud, vad skönt att vara hemma!!!!

Jag gillar ju att jobba på fredagar, för då händer det en massa, jag är mest på golvet och springer och gör lite allt möjligt som behövs, härligt att få röra på sig när man jobbar. Fy för att behöva sitta still på en stol framför en dator hela dagarna... Det hade jag aldrig klarat... Däremot gillar jag INTE att gå upp tidigt, om nu någon lyckats missa det?? Inte nog med att jag skulle upp tidigt imorse (klockan sex!!!), blev knappt någon sömn heller, det regnade tydligen i nättras, och jag är då överkänslig mot ljud, så länge vi inte pratar bra musik!! ;P

Jag har köpt hem en massa gott till ikväll. Med ny större kyl tänkte jag att det kunde vara trevligt att fylla den med lite kyld dricka, så nu finns det ett litet lager av aquatini, öl, mousserande, och mousserande rosé. Vi får se vad det blir senare, men har hällt upp ett glas rött redan ;)

(Nej, jag är inte i närheten av alkoholist, även jag tjatar om mitt jäkla vin jämt och ständigt, en flaska till helgen är nog allt jag får i mig! Åh vad jag är i behov av en riktig fest!! :P)

Funderade på vad man skulle äta för fredagsmat, kyckling och lax äter jag jämt, så hittade lite älgskav i frysen som det blir gryta på. Mumsigt :) Och choklad och nötter till efterätt. Så ska det finnas ett nytt avsnitt av Grey's på nätet, så det ska jag se om en stund. Nu ska jag bara luta mig tillbaka i soffan och ta det lugnt, fy vad trött jag är...


Trevlig helg!!

Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards