*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Caroline Bilca - 5 april 2011 20:40

Kallt ikväll, fick ta på värmen på elementen, burr...
Var varmare för en stund sen efter cykeltur med Milo och en snabbvisit till gården.
Dagen har bara sprungit iväg! Inte har jag hunnit med mycket inte. Tagit hand om disken, varit på skogspromenad, haft fikabesök och cyklat... Och då gick jag upp vid nio.. Men..., råkade visst sova ett par timmar på eftermiddagen. Brukar inte göra det, men det var såååå skönt :) Varit lite trött senaste veckan. Inte sjuk utan bara trött.. Kanske är något på gång... Hoppas inte.. :(
Nu ska snart bli mat, kyckling som vanligt.. Börjar bli sugen på något som smakar lite annorlunda, man blir trött på kyckling efter ett tag. Dålig fantasi här, förslag??

Hoppas jag får min brudklänning såld, sänkte priset lite nu.. Mannen sa iaf att han skulle ordna pengarna till hans styvmamma själv. Jag kanske låter väldigt självisk nu, men jag vill faktiskt inte ha det på mina axlar också.. Jag hjälper till när jag kan, sen får hans familj lösa resten, det finns andra att be om hjälp också..
Hur som... Ska kolla med en jobbarkompis om han vill ta min tid den 29:e, annars tar jag båten upp till Sthlm på morgonen lördag 30:e. Jag fixar nog det, ännu är jag ung!! Tror jag... ;P Kan passa på att gå till frissan på Cityterminalen. Måste klippas igen, så får jag det tvättat och fönat också och behöver inte tänka på det, toppen!

Hoppas på fint väder imorgon, då blir det nog en långpromenad upp till havet. Sen ska vi iväg på kurs på kvällen :)

Nu blir det mat!

Puss & Kram!!!

Ovido - Quiz & Flashcards