*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Caroline Bilca - 9 april 2011 16:43

Idag har jag, Milo och "mormor" (Milos "mormor", min mamma) varit i Visby. Jättetrevligt och lilltussen var så duktig så. Hann inte långt innan vi mötte en man som tyckte att det var en riktigt snygg Siberian Husky!! Milo får ju fina komplimanger så fort han visar sig bland folk :) Snubben hade tydligen haft en blandras, Siberian Husky och Schäfer. Sen blev det en promenad genom Östergravar, ner till Almedalen. Vidare bort till hamnen. Mamsen fick gå in och köpa varsin glass i glassbaren. Milo fick självklart smaka lite :) Sen promenerade vi upp till Östercentrum och gick ett par varv fram och tillbaka. Lördag och mycket folk, men Milo var superduper duktig =) Bra träning det!

Så hör man hur folk pratar runt omkring en "Vilken fiiiin hund", "Mamma, vad för hund är det dääär?!!" Alltid lika roligt med uppmärksamheten. Andra vill ha komplimanger för hur dom själva ser ut, själv blir jag så glad när Milo får komplimangerna =) Min bebis det <3

I onsdags sa en unge "Titta, en varg!!"


Sen var jag och bytte storlek på klövjeväskan till Milo. Jag brukar alltid köpa för små saker, han är ju lillkillen ;P, men nu hade jag köpt för stort.. Tog på väskan hemma och den var perfekt i storleken. Milo brydde sig inte om den, det var som om matte inte alls hade knäppt på honom något nytt. Han strosade runt som ingenting :)  Perfekt att jag nu slipper släpa på allt själv när vi ska på långpromenad!! Och Milo får en trevlig liten uppgift, det kommer han att uppskatta =)


Milo sover, städa gjorde jag efter jobbet igår. Jag får väl bara ta det lugnt nu då, ovanligt! ;P


Ha en trevlig eftermiddag/kväll :)

Puss & Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards