*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Caroline Bilca - 20 oktober 2010 22:45

Idag borjade jag dagen med en liten promenad med Milo. Motte pappsen som inte hade tid att prata, kvigor pa rymmen.. Horde aldrig hur det gick med det, men jag antar att dom fick tag pa rymmarna.. Bestamde oss for att aka till Slite med Milo. Lite socialtraning ar alltid bra. Dock traffar man inte pa speciellt manga manniskor i Slite. Lika dott som i skogen.. Far se hur jag jobbar nasta vecka, far bli en svang till Visby da.. Milo var iaf jatteduktig. Alltid spannande med nya dofter. Han gick mest med nosen i backen och brydde sig inte om nagot annat. Matte skulle beromma honom nar han var duktig, men det hade min matglada prins inte tid med. Spottade ut halva godisen for att jobba vidare med dom intressanta dofterna och markera lite har och var.... "Neeej Milo, dar far du inte pinka, nu gar vi..." tyckte Matte vid ett flertal tillfallen...

Sen fick Milo vakta huset, medan jag och mannen tog en svang till mamsen och blev bjudna pa rotmos. Sa mumsigt! Milo lag och sov i fonstret nar vi kom tillbaka hem. Han har varit valdigt duktig pa att vara sjalv pa sista tiden. Jag hangde upp langa gardiner for ett par veckor sedan och tankte for migsjalv att dom varar nog inte lange. Men Milo har inte rort dom, inte ens nar han ar ensam hemma. Han hoppar upp i fonstret pa "hans" plats, tittar fram mellan gardinerna och ar bara hur sot som helst :)

Kan tanka mig att det finns dom som tycker att hunden inte ska fa sitta eller sova i fonstret. Men Milo visade tidigt att han gillar att sittar dar och titta ut och se nar "morbror" Jorgen kommer och gar. Sa han far vara i fonstret :)

Kvallen har varit lugn och jag har tittat lite pa tv. Sag halva Bonde soker fru. Ar det inte det mest pinsamma programmet i svensk tv historia?! En av snubbarna verkar ju faktiskt helt normal. Men gillar folk verkligen att kolla pa hur manniskor som har dalig sjalvkansla, ar valdigt, valdigt blyga (minst sagt) och som uppenbart inte har nagon som helst erfarenhet av allt vad ett forhallande inbar, ska dejta??? Daremot kan Berg flyttar in vara lite roligt att se. Och rolig TV, det ar "Valkommen Ater". Gillar det starkt :P

Ser ut att bli en svang till Sthlm forsta helgen i november. Ska bli trevligt att traffa vannerna :) Jag behover en ordentlig fest!!  Hoppas aven kunna aka upp till Lulea en svang. Maste kolla lite hur det ser ut och eventuellt planera ihop nagot. Hade varit riktigt trevligt :)

Det regnar och blaser ute. Milo har lagt sig som en liten boll och sover sa sott. Ibland kan jag inte sluta titta pa honom. Han ar ju verkligen varldens finaste lilla tuss :)


Go'natt pa er :)


Ovido - Quiz & Flashcards