*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Caroline Bilca - 24 oktober 2010 20:23

Idag har det regnat hela dagen igen... Och jag har varit ute i det ett par ganger om.. Fast jag hade lite tur och lyckades faktiskt halla mig inomhus nar det oste ner som varst, som tur var! Jag och Milo gick till garden och tankte luncha med broderna, men vi var visst lite sena, dom hade redan gatt ut och borjat jobba igen. Kvar i lunchrummet var Cia. Mamma var barnvakt at Clara och Nora uppe i stora huset. Halsade pa Cia, sen vidare upp i huset. Milo var som tokig!! Han skulle ju till Cia, tyckte han. Jepp, Cia loper och Milo ar tonaring :P  Det var saaa nara att han pinkade inne mot koksbanken!! Aven nar vi kommit hem igen tog det sin tid innan han kom till ro.. Dessa tonarshormoner :P  Fast det tar tydligen pa krafterna, han ligger har som en liten angel och sover nu :)

Sa var det bestamt att jag aker till Stockholm den 6:e november. Harligt att traffa vannerna och fa sig en riktig utekvall :) Osaker pa kladsel den har arstiden.. Slutar val med att jag har alldeles for lite pa mig och blir forkyld i ett par veckor (som vanligt..) :P  Mina nya skor borde ju ha kommit da iaf =)

Sen ar det da en tripp till Lulea som jag haller pa att planera. Maste bara bestamma om det ska bli nu i november eller i januari. Bada tidpunkterna har ju sina fordelar...

Sen nar har jag blivit sa har velig? Ja, ja... Jag far val sova pa saken..


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards