*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Caroline Bilca - 25 oktober 2010 21:48

Vaknade imorse och madde toppen! Kannt mig lite extra pigg och glad dom senaste dagarna :) Det var t.o.m lite roligt att jobba nagra timmar, och ett fyra timmars kassapass, som annars kan vara lite segt, bara flog ivag! Kunderna var glada och pa bra humor. Sakert for att jag satt och sag riktigt glad ut =)

Imorgon jobbar jag 17-21. Skont att jobba kvall, jag ar ju inte sa morgonpigg...

Innan jobbet var jag hos mamsen och tvattade lite. Hur kan man samla pa sig sa mycket tvatt som jag gor?? Passade pa att ta mig ett harligt, varmt langbad ocksa. Finns det nagot battre nar det ar kallt ute, an att sjunka ner i ett rykande hett bad?! Det skulle vara en bastu i sa fall. Det star hogt pa onskelistan!!

Hade visst inte sa mycket att saga idag. Fortsatter kvallen med att gosa lite med Milo :)





Ovido - Quiz & Flashcards