*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Caroline Bilca - 26 oktober 2010 22:33

Idag har jag varit i full gang hela dagen, bortsett fran nagra minuter vid datorn nar jag sminkade mig infor jobbet och sa.. Varit i skogen, tranat med Milo. Han borjar nog fa lite mer talamod nu, eller sa var han bara distraherad av kossorna en bit bort :P Kossor ar laskiga djur det dar. Spannande pa avstand. Men nar dom borjar ga efter en..

Har fatt lite bra rad att tanka pa. Sa det ska vi jobba vidare med :) For dom som trillat hit och inte har nagon aning om vad jag babblar om, sa ar tanken att jag ska lata Milo delta i hundutstallning nar han ar redo. Forhoppningsvis i var/sommar. Jag har ingen som helst erfarenhet av detta och vi ovar sjalva i tradgarden just nu. Men jag har en toppen uppfodare som hjalper med goda rad :)

Slutade jobbet och kom hem for en stund sen. Atit lite mat, och det kanns faktiskt ratt bra att sitta ner nu.. Tror inte jag reser mig upp pa ett par timmar om jag inte maste. Far sysselsatta mig med vad natet har att erbjuda. Borde ha kommit ut ett nytt avsnitt av How I met your mother. Och det maste man ju se!!

Hade en massa tankar och sa som jag hade tankt skriva har. Satt i kassan och tyckte jag hade sa mycket att saga och skriva, men sa blev det bara blankt.. Samma sak som igar med andra ord :P


Kram pa er :)



Ovido - Quiz & Flashcards