*Common*People*Like*Me*

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Rubrik saknas

Av Caroline Bilca - 19 oktober 2010 21:50

Idag vet jag inte om jag vagar pasta att det har varit min dag. Skulle ordna med ett par viktiga grejer i Slite. Forst kommer jag inte ihag mannens kod till hans kort. Jag hade inte mobilen med mig, mamsen som var med mig hade lamnat sin hemma for att hon inte ansag sig behova den. Sa dar stog jag och slog fel kod tva ganger om. Jag som ar sa bra pa siffror... annars... Sa det var bara att aka hem, be om koden (och hitta mobilen..) och tillbaka ner pa Slite igen for att utratta arendena. Tror ni inte att jag kom hem och insag att jag glomt det viktigaste!! Tusan sa arg man blir! Val hemma satte jag antligen igang att stada mamsens overvaning. Bodde ju dar innan vi flyttade till varat lilla hus i varas. Efter att ha bott i resvaska, har haft tre hem som jag pendlat mellan i flera ar, sa ar det svart att packa ihop ALLA saker pa ett och samma stalle. Det var inte nagra kassar med klader och prylar, och klader och klader... Vart ska jag gora av alla dessa klader? Kommer jag nagonsin anvanda allt jag samlat pa mig?? Och hur kommer det sig att jag anda inte har nagot att ha pa mig; daliga inkop, eller ar det bara jag som trottnar och vill ha nytt alldeles for fort?? Naja, har stuvat in det mesta har i garderob och byraer. Dock far mamsen ha mina sommarklanningar i forvar hos henne. Far inte plats! Kanske borde skaffa mig ett storre hus trots allt? Erbjudande???

Skickade ivag en liten bestallning nu ikvall. Nya skor. Jag lovar, det behovs! Termobyxor, ett satt roda mysklader, ett par leggings och ett par jeans. Innan jag skickade ivag den var jag duktig och raderade dom finfina pumpsen..


Regnat har det gjort hela eftermiddagen och kvallen. Det pratades om sno, men det drojer nog en manad till.. Hade ju varit mysigt annars. Laste nagra status uppdateringar pa Facebook om att det snoar i norr. Mysigt! Lite avis ar jag nog allt...  :P

Hoppas det blir lika mycket sno har pa on som forra aret! Ska bli harligt att se Milo slappa loss pa dom vita akrarna uppe i skogen =)


Puss & Kram !!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Bilca - 24 oktober 2012 17:05

Nu hade jag alldeles för mycket att säga och då räcker det inte med en Facebookstatus. Har hela dagen försökt komma fram till något i; har vi vildsvin redan, eller inte? - frågan. Lite dubbla svar och har sökt runt på nätet där det inte finns någon i...

Av Caroline Bilca - 9 september 2012 19:45

Inte ofta jag skriver någonting här längre. Men eftersom jag inte orkar göra något som kräver att jag lämnar soffa eller säng så är det ju ett utmärkt tillfälle att passa på och skriva av sig lite. Jag har alltså inte gjort någonting alls den här h...

Av Caroline Bilca - 28 juni 2012 19:00

Långa dagar på jobbet nu.. Pjuh!! Men visst, det är roligt också. Älskar att ha flera saker att göra på en och samma gång. Så länge man får allt gjort bara...!! Och tiden går så fort att man önskade det fanns en pausknapp som man kunde utnyttja ett p...

Av Caroline Bilca - 25 maj 2012 19:45

Det började bli dags för ett inlägg igen, så nu så... Inte för att jag har så himla mycket att skriva om. Jobbar, jobbar, jobbar och jobbar.... Det var aldrig min plan att jobba så mycket, men det blev så ändå (och så säger folk att det inte finns ...

Av Caroline Bilca - 13 april 2012 17:04

Helg igen, gud vad tiden går fort!! Snart är man gammal, gråhårig och rynkig över hela kroppen..!! Läskigt så fort det går, och man hinner inte med hälften av vad man vill eller måste göra... Jag behöver definitivt lite egen tid! Får bli promenader m...

Ovido - Quiz & Flashcards