*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Caroline Bilca - 7 mars 2010 23:03

Tjooo!!

Hur lange har jag inte tankt att jag skulle skaffa en blogg?? Suttit "hemma" i soffan hela dagen och inte gjort ett skit, valdigt skont, men samtidigt lite trakigt. Sett pa tv hela dagen. Nagot jag vanligtvis inte gor, mestadels for att jag inte har nagra storre valmojligheter till vad jag har att se pa. Men idag har jag tagit igen all missad tv-tid. Anda har jag valt 4:an och sett en massa repriser fran veckan. Drommen om Italien- yes, antligen nagot jag kan folja!! Med sakerhet kan jag saga att hogst ett av paren kommer att fortsatta att tycka att Italien ar underbart. Mina ar i Grekland gor att jag liksom har lite erfarenhet i amnet. Sa, ja, det ska bli lite kul att folja (lar med sakerhet missa det nasta vecka, men anda...)

Imorgon ska jag och Katta till Sodertalje. Bruden ska hitta en fin klanning till brollopet i sommar. Men Katta ar lite svarflortad nar det galler valet. Minns sjalv nar jag skulle kopa min klanning forra aret. Jag kom in pa Princessa, sag en klanning pa dockan, pekade pa den, testade den och den var "jag". Klart jag skulle ha den :)

Pa tisdag aker jag och mannen hem till on. Ska bli sa skont. Jag gillar inte Stockholm (milt uttryckt). Fast det finns ju nagra underbara manniskor har :)

Jag ska hem och planera for renovering av lilla huset. Och kontakta tva kennlar och planera for min hund. Vem kan ha missat att jag ska kopa mig en Siberian Husky, sa fort det bara ar mojligt..!


Go'natt pa er :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards