*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Caroline Bilca - 19 mars 2010 16:58

Muse, världens bästa band kommer till Sverige i sommar, 21:a juli! Och det är vi väl alla glada för, jag är det iaf   . Planerar en plats så nära scen som möjligt, och där ska jag stå och njuta och sjunga med som fan!!

Idag har jag varit ute på riktig långpromenad, en mil blev det ungefär! Känner mig grymt duktig. Visst är jag?! Skönt att städa hjärnan emellanåt. Gör det bäst med musiken på högsta volym.

Sov hur många timmar som helst i nättras. Drömde en massa och när jag väl vaknade så låg jag där och dagdrömde jättelänge. Men så ringde mobilen, dom skulle komma med soffan, om fem minuter! Jag bokstavligen flög upp ur sängen och lyckades faktiskt vara redo på fem.

Pappa var precis här och hjälpte mig bära upp soffan på övervåningen. Tänkte flytta ut den till lilla huset, men eftersom värmen ännu måste ordnas där så var det bäst att ha den hos mamma just nu. Pappa ska till Eskilstuna på tisdag, Trixie ska springa ett lopp. Längtar till travsäsongen drar igång här på Gotland också, så härligt. Alkohol, gambling och fina hästar. Jag vann pengar på Trixie förra sommaren (pappa vann lite mer). Lite sugen på att följa med, men tror inte jag har tid (har det där jäkla mötet som jag bokade om...). Typsiskt. Hade ju varit kul.

Kanske åker med mannen till Sthlm nästa söndag. Sista utställningsdagen. Får se..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards