*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Caroline Bilca - 14 mars 2010 18:05

 



 



 



Cia :)



Av Caroline Bilca - 14 mars 2010 17:20

Nu vet jag varför jag är trött! Jag är ju inte van med solen, och har varit ute hela dagen, både igår och idag.

Tog med mig kameran idag och fotade det jag ville fota igår. Kanske laddar upp en bild eller två här. Sen är det badet som gäller. Bara lägga mig ner och domna bort i ångorna.., härligt :)

Har ätit alldeles för mycket sockerkaka, men den var ju så god!! Fikade med mamsen, Sara, Clara och Nora, och Sonja är här med Bruno (hennes bruna labbe) så Cia blev överlycklig :)

Imorgon är det Visby som gäller. Mannen ska på sin första svenska lektion. Kommer kännas så fel att byta språk när vi pratar. Och vad arg jag kommer bli på honom om han inte förstår vad jag menar.. Stackar'n... Kan vi inte bara fortsätta med engelskan? Jag vill ju inte förlora min engelska och börja staka mig som en vanlig Svensson heller  :/

Ska komma ihåg att köpa färg och canvasdukar till mannen, vägg-färg till huset och så ska jag söka ett par jobb till också.

Inser att det blir lite ont om tid att starta eget till den här sommaren, så vi siktar in oss på nästa. Renoverar lite efter hand, utan att behöva ta några lån för det. Ska på nåt jäkla möte imorgon också, men jag kommer inte att hinna med allt som ska göras. Ett möte om hur man söker jobb, känns hur oviktigt som helst.. Så det tänker jag skita i (läs:ringa och avboka, lärt mig genom åren att det alltid är bäst att ha en ursäkt.....). Fullt upp imorgon alltså, men hoppas jag har tid att gå och sola med Lillsyss. Ska på arbetsintervju på onsdag, så det är ju bra om man lyckas se lite pigg och fräsch ut..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards