*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Caroline Bilca - 21 mars 2010 16:49

Idag har Anette och Emma varit här och fikat. Dom hade med sig en 200 grams Marabou helnöt. Underbart tyckte jag, något mindre intressant för er läsare.. Tyckte att dom borde stannat kvar längre, väldigt trevligt! Otroligt pratsugen idag, men efter att dessutom ha pratat med Lillsyss i en timme, så får jag väl fortsätta med att skriva av mig lite.

Jag fick ett sms av Jonna för en stund sen. Hon hade fått in ett tillgodo som jag signerat. Tänk vad man lämnar spår efter sig, sånt som man egentligen inte tänker på..  Undrar om mitt namn ännu är fastklistrat högst upp på kassans infotavla..? Upptäckte inte förrän nån vecka innan jag slutade jobbet att någon tydligen tyckte att det skulle sitta där..


Jag har redan vunnit tillbaka pengarna på lottokupongen. Satsade 135 kr, hade 5 rätt och vann 137 kr. Vinst på hela två kronor. Wohoo!! Dragning igen på onsdag, tycker det ska bli lite mer än så den gången. Jag har ju redan planerat en massa som jag kan göra för den där miljonen!


Bokade biljetter till Muse idag. Så nu är jag fattig igen.. Men det är det värt! Räkningarna är betalda, och lite mat och nya kläder har jag fått också :) Inte helt tokigt för att vara tvungen att försörja två på en liten slant. Trodde inte att det skulle vara så svårt att hitta jobb. Varit van med att jobben bara har kommit till mig. Addy får iaf pengar från nästa månad och förhoppningsvis får jag svar imorgon att jag fått jobbet på Konsum i Slite. Ska ännu ringa upp Haga och se hur det gått med tavlorna. Har just nu ingen aning om någon blivit såld.. Ska ringa imorgon. Hade ju varit toppen om man kan få in några tusen extra :)


Kom och tänka på att det snart är påsk igen. Helt otroligt vad fort tiden går! Känns som att det var påsk förra veckan eller så. Hur kommer det sig att saker som hände i förra veckan kan kännas som om det var ett år sedan, medan något som inträffade för ett år sedan kan känns som om det hände i förra veckan..?






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards