*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Caroline Bilca - 18 mars 2010 21:24

Idag har jag velat göra en massa, men ändå inte gjort så mycket.. Varit på gården och hälsat på mina bröder. Ute och gått en sväng, lyssnat en massa på musik och försökt få lite fart på Cia, men hon trodde nog bara att hon skulle få mat.. Pratade i mobilen med lillsyss i en timme. Sett lite på tv. Halv åtta hos mig, gillar det. Rätt snubbe som vann, får inte se mer av honom nu inte.., väldigt synd det... Funderar på att själv anmäla mig, men får bara till svar från familjen "och vad skulle du laga???", väldigt positivt. Tycker att fasiken, 25% chans att vinna 15.000 Så bra vinstchans har man inte i något annat spel. Jag kan ju laga något, eller hur, och i annat fall har jag tid på mig att lära mig att tillreda en förrätt, en varmrätt, och en efterrätt. Varför skulle jag inte klara av det?

Känner mig sugen på en riktigt ordenlig fest. Ska kolla med tjejmaffian här hemma hur helgerna ser ut, sen måste jag upp till Sthlm en helg också. Det har varit en väldigt lugn vinter. Lite för lugn för mig.. Men det har varit så kallt, så har mest kännt för soffan, ett varmt täcke och en flaska rött. Ser fram emot varmare dagar och nätter, lättare klädsel och gladare människor. Jag har vaknat upp från vinterdvalan!!  =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards