*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Caroline Bilca - 16 juni 2010 18:32

Det blev inga kroppkakor idag.. :(

Dom var inte färdiga när mannen slutade, så bara hoppas på att det blivit några över, så jag kan få imorgon istället!!

Milo ligger här och är trötter. Vi har tränat lite idag. Läxan från valpkursen plus "stå". Tagit lite på krafterna tydligen. Men han är duktig lillen, han har det ju i blodet om inte annat :) Lite otålig är han allt, men vi tränar på :)

Jag städade imorse. Dammsög, dammtorkade och plockade undan allt jag har tyckt skulle ligga på helt andra ställen än sin egentliga plats under en längre tid :P  Rent och fint här nu. Orkade dock inte torka golvet, det finns tid till det imorgon faktiskt!

Mannen slutade tidigt, så jag tog tillfället i akt och solade lite i trädgården. Skönt att bara lägga sig ner med musiken, en värmande sol och bara jag och mina tankar :)

Var en sväng till mamma. Tog på mig mina nya shorts, man tar dom chanser man får till att få lite färg, speciellt när man är en sån blekfis som jag :P  Och som vanligt när det börjar bli sommar och man visar lite ben, så ser man hur alla manliga bilförare vrider sina huvuden efter en. Man ska titta på vägen när man kör!!!

Turisterna har anlänt till ön också. Såg en familj som stod och tittade på korna och tog foton. Själv kan man ju inte föreställa sig att det finns människor som faktiskt aldrig sett en livs levande kossa. Men tro mig, dom är fler än man kan tänka sig!!

Snart blir det mat! Ris och Chili con Carne. Kryddat ska det va!! Gotländska jordgubbar till efterrätt =)


Trevlig kväll på er alla :)

Ovido - Quiz & Flashcards