*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Caroline Bilca - 25 januari 2011 21:11

Sitter i soffan med en kopp sockerkaffe, ser på filmen på 6:an (har sett den förut så kan göra annat samtidigt), myser med lillgubben som lagt sig bredvid och ser på när mannen målar tavla.

Det blåser riktigt kallt ute ikväll, var precis ute en sista vända med Milo. Frös igenom tjockvantarna t.o.m

Annars har det varit en rätt lugn dag, som jag hade bestämt mig för. Vaknade med träningsvärk lite här och där efter två väldigt aktiva dagar. Långfrukost med Milo (mannen går ju i skolan och pluggar svenska nu). Varit ute med Milo, tagit hand om disken.. Åt visst upp allt bröd, men den nya sorten var ju så god! :)

Var hos mamma och tog hand om en massa tvätt (det tar visst aldrig slut) och satte i hårtoningen också. Självklart ska jag ju vara mörkhårig!

Imorgon är det jobb 10-16. Och på fredag har jag nog inget val än att åka till Visby och skaffa mig en ny mobil... En som håller lite bättre hoppas jag på!!


Önskar fortfarande att jag hade en stor chokladkaka.. Får se till att göra något åt den saken imorgon. En kopp varm choklad kan jag iaf göra.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards