*Common*People*Like*Me*

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

I mina drömmars värld....

Av Caroline Bilca - 17 juni 2010 21:04

Vaknade vid sex imorse när mannen gick upp. Hörde att något skramlade till på golvet, kunde inte förstå vad det var, nyvaken och allt, det verkade ju som att det ramlade något från mig!! Och sen skramlade det till på golvet igen! Var tydligen navelpiercingen som ramlade ur.. Jag måste ju verkligen ha farit runt i sängen i nättras!!

När mannen gett sig iväg till jobbet somnade både jag och Milo om på soffan. Vaknade igen närmare halv tio. Sovmorgon! Vi har tränat en hel del idag faktiskt. Det tar sig, men vi är inte riktigt där ännu. Jobbar på det! Jag vill ta med honom på en inofficiell utställning i oktober. Testa och se hur det kan tänkas gå.. Han är ju finare än finast, det är ett som är sant, och tycker man inte det, då har man dålig smak!! Lite otålig är han dock som sagt :P

Jag cyklade till Slite för att handla och posta ett brev. Sen har vi klippt gräs också. Länge sen jag gjorde det. Förra året i Sthlm hade man ju ingen egen gräsmatta, och innan dess i Grekland var det inget tal om nåt sånt.

Vi skulle ha klippt gräset för minst en vecka sedan, så det gick lite trögt, men desstå bättre om man ser det ur träningsvinkel!

Jag solade i en timme bara. Hann inte med mer än så. Men det räckte gott och väl. Jäklar vad solen tar nu! Ingen fin gyllenbrun bränna i sikte ännu, men jag är inte kritvit längre, utan åtminstone stolt (?) röd :P

Den där gyllenbruna brännan existerar endast i mina drömmars värld!

Jag är iaf glad för att mina fräknar kommit fram igen :)  I Grekland blev jag väl så van vid solen att dom inte fick sig den chock dom behövde för att visa sig!!

Imorgon händer inte så mycket utöver det vanliga. Addy jobbar, jag är ledig (gud, så bra det känns att säga det!). Jag och Milo spenderar dagen tillsammans. Sen kommer mamma och äter middag här. Trevligt :)  Får cykla ner till Slite och köpa en flaska vin. Det får man bjuda på. Hon ska vara med Milo några timmar på lördag. Första gången jag lämnar honom med någon annan. Och jag är precis lika hispig som vilken mamma som helst som lämnar sin bebis för första gången i någon annans händer. Gissa vem som kommer springa ifrån jobbpasset och ringa hem en sådär femtioelva gånger?!!! Jag är ju så löjlig att jag faktiskt kommer att göra det också!!


Nej, nu ska jag se vad som händer på FB :P


Puss och Kram :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Bilca - 24 oktober 2012 17:05

Nu hade jag alldeles för mycket att säga och då räcker det inte med en Facebookstatus. Har hela dagen försökt komma fram till något i; har vi vildsvin redan, eller inte? - frågan. Lite dubbla svar och har sökt runt på nätet där det inte finns någon i...

Av Caroline Bilca - 9 september 2012 19:45

Inte ofta jag skriver någonting här längre. Men eftersom jag inte orkar göra något som kräver att jag lämnar soffa eller säng så är det ju ett utmärkt tillfälle att passa på och skriva av sig lite. Jag har alltså inte gjort någonting alls den här h...

Av Caroline Bilca - 28 juni 2012 19:00

Långa dagar på jobbet nu.. Pjuh!! Men visst, det är roligt också. Älskar att ha flera saker att göra på en och samma gång. Så länge man får allt gjort bara...!! Och tiden går så fort att man önskade det fanns en pausknapp som man kunde utnyttja ett p...

Av Caroline Bilca - 25 maj 2012 19:45

Det började bli dags för ett inlägg igen, så nu så... Inte för att jag har så himla mycket att skriva om. Jobbar, jobbar, jobbar och jobbar.... Det var aldrig min plan att jobba så mycket, men det blev så ändå (och så säger folk att det inte finns ...

Av Caroline Bilca - 13 april 2012 17:04

Helg igen, gud vad tiden går fort!! Snart är man gammal, gråhårig och rynkig över hela kroppen..!! Läskigt så fort det går, och man hinner inte med hälften av vad man vill eller måste göra... Jag behöver definitivt lite egen tid! Får bli promenader m...

Ovido - Quiz & Flashcards