*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Caroline Bilca - 9 februari 2011 22:42

Loggade in på bloggen och såg att jag hade en ny kommentar. Vad roligt, tänkte jag. Men, tydligen var det en "människa" som inte tyckte jag hade alla hästar i stallet, som tyckte att jag nedvärderade andra och bara pratade bra om mig själv.. What??? Godkände INTE denna kommentar, men hade ju varit kul att försöka spåra upp människan. Idiot, säger jag!! Jag nedvärderar väl aldrig någon... Är väldigt öppen för att vi alla är olika. Och inte fan går jag runt och tror att jag är bättre än andra. Har genom hela livet varit tvärt om, jag har haft svårt att tro på mig själv och försökt passa in, men aldrig kännt att jag gjort det... Däremot har jag fått ett något bättre självförtroende med åren, och det tänker jag då inte skämmas för!!

Nog om det... Det finns allt för många idioter i världen, dom bör inte uppmärksammas för mycket!!!!

(Avundsjuka är vad dom är- tråkigt för dom.... :P )


Är hemma från Luleå. Har haft en underbar vecka. Känns lite sådär att vara hemma igen om jag ska vara ärlig. Vi har varit på marknad i Jokkmokk, åkt skoter, jobbat med hundarna, myst med hundarna och ätit gott. En bra sammanfattning tycker jag :)

Synd att goda vänner bor så långt bort... Är mer än sugen på att flytta norrut.. Och att få se Milo i all snö var härligt. Han passar ju verkligen in i det landskapet, min fina älskling :)

Tack för en superhärlig vecka!! Kommer tillbaka så fort jag kan och får!! Undrar om det inte kan behövas lite utställningsträning innan sommaren.....  =)


Milo är trött efter den långa resan. Nästa gång blir det nog flyget. Inte för min skull, jag vägrar inse att jag börjar bli äldre, jag fixar ett dygns resande utan problem!! Så är det bara! Men för Milos skull blir det lättare med flyget. Jag måste bara vänja mig vid tanken på att lämna in honom som bagage och inte kunna ha honom nära.. Det är det som är jobbigt..

Milo har sovit nästan hela dagen idag. Gick själv upp vid ett. Helt slut. Men så har vi ju varit på resande fot ett tag.. Inte mycket snö kvar på Gotland nu. Nästan bara barmark. Solen sken och det är ju ett plus. Var ute med Milo på åkrarna och övade inkallning i långlina.


Imorgon är det jobb igen. Bara fyra timmar, sen lång dag på fredag. Får se hur det ser ut med tider under våren. Hoppas på att få ihop några extra timmar. Det kan behövas. Nu blir det lite soffhäng, sen sova. Jag är visst fortfarande trött efter resan. Har kännt mig lite småkrasslig också. Skulle ju inte förvåna mig om jag blir sjuk, som alltid efter jag varit iväg någonstans...


Go'natt på er!!

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards