*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Caroline Bilca - 18 februari 2011 18:29

Fredagkvällen har börjat med lite vin och choklad, och senare blir det tacos, var länge sen nu. Milo-gubben vill också ha choklad och vin... Han sitter så snällt bredvid mig och la försiktigt tassen på min hand. Men lilla gubben, så söt han är... Men han ska inte klaga, han har fått riktigt god mat. Matte hittade godsaker i köttdisken. Fast det är klart, matte äter ju självklart alltid det bästa (njae, men det är vad han tror iaf :P )

Gick upp tidigt imorse. 20 över sex ringde klockan. Fyyyy!!! Fördelen med att börja tidigt på jobbet är att att man har lite mer variation i arbetsuppgifterna, speciellt då jag var på golvet idag. Gjorde allt man kan tänkas göra i butik idag. Sprungit en jäkla massa, en liten försmak av vad som väntas i sommar, men då mer än dubbelt upp!!!

Kommer jobba hela sommaren. Semester under sommarmånaderna vet jag inte vad det är... Kanske därför jag inte har något problem med en lång vinter ;P

Sa iaf till chefen att jag kommer behöva vara ledig sista veckan i augusti. Nu vet jag ju inte hur Milo kommer att se ut då, just nu är han ju en spinkilink..., men jag tänker iaf hålla det öppet att delta i Gotland Dog Show. Vi har lite tid på oss att jobba med det som behövs också, så varför inte :)

Nu vet jag ju redan att jag har världens finaste hund ;P

Imorgon ska det bli en sparktur på viken. Man får ta tillvara på sista dagarna av vinter och kyla. Isen kan smälta på en dag eller två om det blir plusgrader. Ska pyssla ihop en tur ut med mamsen och Cia också. Sen blir det Melodifestivalen. Imorgon kan man inte missa det, Sebastian ska vara med!! Min Idol-favorit :) Hoppas han gör något bra nu bara!! Det är min kille det ;P

Ska se om Manboy har vuxit upp till en riktig man, eller om han fortfarande står kvar och velar i pojklandet... Usch, den mest hemska låten genom tiderna. Ryser..... Han borde inte få vara med i tävlingen!!! (får hoppas inga 14-åriga tjejer läser min blogg, för då lär jag få skäll som bara den :P )


Nu ska det bli lite fredagsmys. Hoppas Milo är med på noterna :P


Trevlig helg =)

Puss & Kram...


Har så dålig fantasi vad gäller rubriker för tillfället. Datum får duga!!


Ovido - Quiz & Flashcards