*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Caroline Bilca - 19 februari 2011 21:29

Nej, nu förstår jag mig inte på folk, hur tusan röstar ni egentligen?? Jag kan förstå varför alla småtjejer röstar på Saade, det har dock inget med musiken att göra (hoppas jag!!) och min smak skiljer sig en hel del från deras vad gäller utseénde också!!! Jag känner mig nästan hjärntvättat efter den där låten!!!! Och dom blåklädda snubbarna, vilka röstade egentligen på dom???

Var i övrigt en rätt bra deltävling. Synd bara att min favorit inte gick vidare. Sebastian var bäst ikväll, och snyggast!! Han fick några röster av mig iaf =)


Å, nu är det ju en bra film på 6:an. Fever Pitch. Får se på film och skriva blogg samtidigt!!


Idag har vi varit på viken för en dragtur med Milo. Isen var väl inte längre den bästa. Det har töat och frusit på igen, och snödrivor här och var.. Men det gick bra och var mysigt iaf :) Stannade till på gården på hemvägen och träffade delar av familjen. Anette fick se Milos duktiga och lydiga sida. Vi ses så sällan nu, så sist hon såg honom var väl när han lekte buse för några månader sen :P

Bestämde iaf att vi ska planera in en tjejkväll med massor av vin och sushi. Sushi var länge sen nu.

Känns som att jag träffade min familj mer när jag bodde utomlands. Då blev vi ju tvungna att umgås mycket under en månad när jag kom hem på besök. Nu blir det inte alls på samma vis längre... Vi får bättra oss där!!


Imorgon har jag inga direkta planer, sovmorgon!! Och en långpromenad med mamsen och Cia. Måste i övrigt planera in ett Sthlms-besök inom snar framtid. Måste träffa vännerna där, var ett tag sen nu. Skulle kunna kolla på blocket efter lite grejer till Milo som jag lätt kan hitta i Sthlm och planera in det samtidigt, perfekt!


Nu ska jag se på filmen..


Puss & Kram!!


Ovido - Quiz & Flashcards