*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Caroline Bilca - 16 februari 2011 20:22

Har haft en bra dag idag. Jag var ute på åkern med Milo i långlina och lillgubben var jätteduktig som kom när jag ropade på honom :) Sen kom mamsen förbi på fika. Fixat lite. Ätit både lunch och mellanmål idag så jag fick lite extra energi! En liten promenad med Milo mot kvällen. Och sen har jag tagit igen två avsnitt av How I met your mother och två avsnitt av Grey's Anatomy. Sidan har strulat lite, men idag gick det bra att kolla. Grey's börjar väl spåra ur en del som serier gör efter ett tag. Men, lite drama är alltid trevligt och så får jag ju alltid rätt om vilka som får ihop det också!! Lexie och Avery är väl nästa på gång (hoppas jag). Tycker att Mark bränt sina chanser nu.. Ska inte säga för mycket, någon av er läsare kanske följer Grey's på tv'n, och då ligger jag lite före när jag kollar på nätet. Så..., inget mer om det nu...


Imorgon är det jobb 12-16 och sen lång dag på fredag, precis som förra veckan. Sen kommer det väl antagligen bli lite mer timmar framåt, vi går ju mot sommaren. Bra att tjäna lite extra också. Har så många planer. Och nu såg jag på bilder från Alaska och känner att dit måste jag verkligen åka! Alaska och Mexiko. Men som sagt, har annat som är viktigare just nu, så det ligger lite framåt. Inom fem år ska jag ha besökt dessa ställen. Då har jag lite tid på mig :P Har inte så bråttom heller faktiskt.. (Oj, det lät verkligen inte som jag, jag har ju alltid bråttom med allt...hmmm... Ja, man förändras väl...)


Nej, nu ska jag försöka fördriva den här kvällen.. Och sen förhoppningsvis sova ordentligt inatt...


Trevlig kväll !!

Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards