*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Caroline Bilca - 15 februari 2011 16:45

Idag har jag och Milo varit på promenad med mamsen och Cia. Riktigt kall dag, det blåser kallt där ute, burr...!! Solen har iaf varit framme emellanåt :)

Hem till mamsen på lite fika därefter. Lillasyster kom också förbi en sväng, så vi blev kvar i några timmar. Väl hemma satte jag mig nu i soffan och känner efter hur jag mår, inte helt hundra... Tror jag har feber, och känner av halsen lite också.. Lite sådär halvsjuk.. Ska göra mitt bästa för att ta det lugnt, men det är så tråkigt att bara vila hela kvällen. Rastlösa människa som jag är, men ska göra mitt bästa.. Skriver blogg just för att ha någon sysselsättning iaf! :P

Och en kopp varm choklad ska det bli =)

Drömde än en gång en massa i nättras. Vet snart inte vad som är verklighet och vad som är dröm!! :P Fast att Milo var med mig inne i någon klädbutik är väl ett rätt säkert tecken på att det är en dröm!! För en gångs skull verkar jag iaf drömma trevliga saker, istället för som tidigare när jag alltid blivit jagad, varit på flykt och kämpat mot något läskigt.. Men dom trevliga drömmarna kan ju nästan ställa till det mer än dom otrevliga. Dom otrevliga glömmer man ju gärna bort så fort som möjligt, medan dom trevliga stannar kvar...

Milo ligger just nu och sover i sängen. Han har kurat ihop sig och ser ut att ha det jättemysigt där :)

Jag borde göra som Milo, gå och lägga mig. Klok vovve man har <3

Nej, fy så tråkigt jag skriver. I helgen får jag hälla i mig ett par glas vin och skriva något roligt!! Läste lite gamla inlägg i bloggen, och dom var då mycket roligare än dom på senaste tiden. Kritisk mot mig själv nu... Det ska bli bättring, jag lovar!! Annars får jag lägga ner det här...


Nu ska snart bli lite mat. Ovanligt tidigt, men har inte ätit lunch, så jag behöver nog det. Sen får jag se om jag har någon film i hyllan som kan vara värd att se.. Någonting som har ett lyckligt slut ska det bli =)


Puss & Kram...




Ovido - Quiz & Flashcards