*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Caroline Bilca - 24 februari 2011 22:18

Åh, så irriterande det är när man vill avsluta det man påbörjat och sen inte får göra det, utan måste snällt vänta till imorgon... Gör jag något som jag tycker är roligt och är lite av ett projekt, då sitter jag gärna uppe halva natten (hela natten har också hänt ett antal gånger) för jag måste bara få det klart!!
Kan inte säga vad det är här, för det är delvis en present :)
Det är iaf tanken, om jag får ihop det någorlunda bra..
Och det är något jag verkligen tycker om att fixa och ordna med =) Är väl bara att vänta till imorgon då... Tusan...


Imorgon ska jag upp alldeles för tidigt igen. Börjar halv nio.. Behöver inte säga vad jag tycker om att gå upp klockan halv sju, det vet ni redan!! Det är en sak att vara uppe hela natten, men tidig morgon......


Hade iaf en trevlig dag på jobbet idag. Jag var på bra humör. Det verkade alla Slitebor också vara. Måste ha varit för att solen sken =) En kvinna sa till mig att hon tyckte det var så trevligt att handla av mig, för att jag alltid är så glad. Alltid roligt att få komplimanger av kunderna (inte den typen av komplimanger jag fick på jobbet i Grekland, men i Sverige får man iaf kloka komplimanger).
Sen är jag ju glad och positiv i övrigt också. Varför gå runt och vara sur och otrevlig för, det blir ju inget bättre av!! 


På lördag blir det kroppkakor!! Det var alldeles för många år sedan jag åt det, farmors kroppkakor. Hoppas verkligen det kommer att smaka som dom farmor gjorde..


Go'natt

Kram...

Ovido - Quiz & Flashcards