*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Caroline Bilca - 11 februari 2011 22:18

Fredagkväll och jag är otroligt rastlös.. Vill göra något, men ändå inte.. Skulle kunna börja sortera tvätt, det behövs, men nej.. Så jag sitter i soffan och gör i stort sett ingenting, därför får det bli bloggen.


Milo fyllde ett år idag. Tänk vad tiden går fort. Lillgossen börjar bli stor!!

Nu ligger han och sover så gott. Jag (beroende på om man tror på häxkraft eller inte :P) lyckades iaf ge honom ett vitt snötäcke på marken som födelsedagspresent. Jag tror han gillade det! Matte kan!! =)


Sov himla dåligt i nättras och måste ha drömt något mystiskt eller trevligt. Minns faktiskt inte. Men vaknade till och visste inte vart jag var, letade tydligen efter någon, och insåg långt om länge att nej så är det ju inte, vad dum jag är...?

Upp alldeles för tidigt, halv sju, för att jobba 8:30 -17. En väldigt långsam dag. Att lite snöstorm ska få folk att hålla sig inomhus...

Nu är jag ledig till torsdag om inte någon blir sjuk. Vill ju inte att folk ska bli sjuka, men jag hoppas på att få hoppa in och ta en stängning i början av veckan. Att någon blir sjuk i helgen vågar man ju absolut inte hoppas på... Har iaf fått en hel helg i början av mars. Lång lördag och söndag som ska hjälpa upp lönen lite. Glad för det :)


Imorgon ska det bli fika med mamsen. Kanske kan jag passa på att tvätta samtidigt. Städa behövs också. Fy så tråkigt... Men skönt när det är gjort..

Nej, det blir inte mer intressant än så här ikväll. Åter till musiken :)


Önskar en trevlig helg till alla!!

Puss & Kram...

Ovido - Quiz & Flashcards