*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Caroline Bilca - 8 maj 2010 23:14

Intensiv dag idag. Milo vaknade klockan sex, istället för sju, och tyckte att det var dags att stiga upp. Sedan dess har jag varit i full gång!! Började med att åka in till stan med mamsen så fort affärerna öppnade (det finns dom som öppnar vid 9!!). Mamma köpte blommor, mat till Cia, mat för kvällen (vi firade mamma i efterskott nu ikväll). Själv skulle jag snabbt ha tag på present till mamsen, och även en present till lillasysters pojkvän Björn, som fyllde år i veckan, skulle inhandlas. Bolaget är ju alltid ett säkert kort :)  Blev vin till Björn (vill gärna kalla honom Börre, men tror inte att det är populärt, varken hos Björn eller lillasyster :P ). Mamma fick en fin blomvas, blommor och härliga doftljus. En doft av sommaren så att säga. Jag vet att den väntar runt hörnet!!

Middag hos mamma med familjen. Det bjöds på god sallad med vitlöksbaguette, vitlökssås och vin. Sedan kaffe och tårta :) Mums!!

Milo tyckte att det var lite jobbigt först. Det luktade Cia överallt, men hur mycket lilltussen än letade efter henne så fanns hon inte där!! Cia var på gården eftersom hon matvaktar lite. Då ska inte två hundar vara under bordet tillsammans! Vet inte vad jag skulle göra om det hände min lilla tuss något... Många folk, men dom luktade inte så illa ikväll (kolukten var borta), så det var riktigt kul att leka med "morbror" Jörgen, "morbror" Daniel och "morfar" Åke :)

Nu är vi hemma igen. Milo har somnat. Jag ligger nog inte långt efter, men njuter ändå av ett halvt glas rött innan det är dags. Hoppas på sovmorgon imorgon, det kan behövas..

Natti Natti   

Ovido - Quiz & Flashcards