*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Caroline Bilca - 18 maj 2010 18:19

Både jag och Milo ligger helt utslagna, vad har vi gjort idag egentligen? Så överaktiva har vi väl ändå inte varit?!!

Vi var på gården när pappa och bröderna var på frukostrast. Cia var där, så där gick lite av Milos krafter till att uppföra sig :P  Sen har vi varit på promenad i skogen. Milo får skylla på att han är liten och behöver sova. Själv skyller jag på dålig sömn och solen, som man ju inte längre är van vid. Det var faktiskt så varmt att jag bytte om till min nya blåa bikini och la mig och solade intill husväggen. Det finns fördelar med att bo på landet!!

Nu har jag legat på soffan i två timmar och funderar på om man ska ta en promenad och hälsa på mamma? Skulle ju kunna gå igenom klänningarna som ännu hänger där, se om jag hittar någon som kan passa till helgen :)

Härligt, Medborgarplatsen, sol (sägs det) och härliga vänner :)  Dricka rosévin för sommarkänslornas skull :)

Så alla som känner för en drink eller två så är det Medis som gäller på lördag, alla är välkomna! Ska pallra mig upp ur soffan och iväg och kolla klänningar nu.....-snart, en kopp te först...

Ovido - Quiz & Flashcards