*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Caroline Bilca - 14 maj 2010 19:55

Regn, regn och åter regn. Ja, när jag jobbade i början av veckan så sken solen på rätt bra och värmde lite grann. Vad har hänt med mitt flyt vad gäller vädret? Värmen brukade följa mig vart jag än gick.

Kommer ni ihåg sommaren för ett par år sedan när folk faktiskt klagade på att det var för varmt! Här på Gotland regnade det inte under hela juli. Det var den sommaren jag inte orkade med Grekland och åkte hem ett par månader under sommaren. Tog med mig värmen så att säga :)

Eller i vintras när jag önskade extra mycket snö, för Cias skull, och det blev verkligen extra mycket snö!!

Kniper ihop ögonen extra hårt och önskar solsken och toppen väder i en hel vecka nu (min lediga vecka)! Eller var det en högre vinst på mina nya lotter som jag ska fokusera på?? Hmmm...

Idag har varit en ovanligt bra dag på jobbet. Fullt upp och sprungit mellan kassan och diverse andra projekt som jag aldrig hann med att avsluta. Precis så ska det vara! Skulle aldrig kunna sitta på en stol framför en datorskärm hela dagarna... Måste få röra på mig lite också :)

Sen cyklade jag i regnet hem till Mannen och Milo. Milo blir alltid så glad när matte kommer hem igen   

Ätit supergod kyckling-curry gryta. Druckit Aquatini melon rush (älskar den) och ett glas röd vin väntar. Helt ok fredagskväll, även om det regnar...

Sen finns det choklad i kylen också.......   



Ovido - Quiz & Flashcards