*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Caroline Bilca - 27 maj 2010 18:11

Så nu vet ni det! Var hemma hos mamma en stund och hon hade plockat en stor bukett, det ska jag se till att göra imorgon. Saknade så denna blomma under åren i Grekland, men hittade åtminstone Ajax med doft av liljekonvalj, så städningen blev lite roligare :P  Förra året i Stockholm kunde jag iaf köpa mig en bukett på torget i Fruängen. I år blir det en handplockad bukett!! Eller nej, jag ska fylla hela huset av dom!!

Varit lite krasslig idag. Feber och ont i hals, öron och huvud... Men jag ska inte klaga, det är ingenting mot vad andra går igenom. Ett glas rött, ett par piller och en påse Fisherman's Friend och det är ok. Legat en hel del på soffan idag. Ska jobba 11-21 på lördag, får absolut inte vara hemma och sjuk då, 100% OB efter 12:15, så det blir ju några kronor.

På måndag ska mannen och prata jobb med en snubbe. Hoppas det kan bli något där istället! Sen hoppas vi att det går iväg några tavlor i sommar. Två tavlor ska till Ridelius imorgon, och nästa vecka går ett par till konst och hantverksbutiken som ska öppna i Slite. Kan behöva tjäna lite extra nu om det blir aktuellt med husbyte mot hösten. Flytta hela 10 meter, det ni!!! Men det blir större hus då, härligt! Från 70 kvadrat till det dubbla. Och det ska byggas hundgård!! Sugen på en till hund... Men mannen tycker att en räcker.. Jaja, vi får se vad som händer framåt... Älskar Milo mer än något, men hade gärna haft några till av denna härliga ras :)


Puss!!


Ovido - Quiz & Flashcards