*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Caroline Bilca - 17 maj 2010 20:28

Vid den här tiden börjar jag alltid känna mig lite rastlös. Milo börjar varva ner, middagen är uppäten. Jaha, och sen då?? Tänkte se någon film, men hittade inget på nätet som jag orkade bry mig om och har sett dom senast inköpta filmerna redan. Så det blir bloggen nu..

Jag sov riktigt dåligt i nättras. Ska inte skryta om hur bra jag sover sen jag fick Milo, för det gjorde jag verkligen inte i nättras. Snurrat runt i sängen som en toka hela natten. Och hjärnan verkade också ha svårt för att varva ner...

Jag borde ge mig ut och springa, men jag glömde mina Koss-lurar och mp3 i skåpet på jobbet sist.. Och Milo vill ta det lugnt nu, så det går inte heller..

Så, jag skriver lite om dagen som varit istället.

Jag och Katta var inne i Visby och letade efter tärnklänningar. Fanns inte en enda klänning som passade till bröllop. Det var för mönstrat eller för kort. Jag tycker ju annars inte att det är något fel på kort    , men nu gäller det då bröllop, så lite passande och smakfullt ska det väl vara!

Jag hittade ett par nya vårskor, som jag faktiskt kollat på för ett tag sen, men inte köpte då. Men nu kom dom med mig hem. Lite lagom klack på bara, annars blir jag en bra bit längre än mannen! I helgen ska jag ta med mig mina finfina högklackade till Stockholm, som jag absolut inte kan bära tillsammans med mannen, det ser lite roligt ut då :P. Dessa skor kommer att användas så fort jag ska ut med vänner. Jag lovar, dom är underbara!! Snyggaste skorna jag någonsin köpt! Så nu vet ni vad jag har för känslor till skor, om ni inte visste det redan :P

Bokade min och mamsens resa till Cypern idag. 23:e augusti åker vi till Agia Napa en vecka. Sol, bad, mat och vin :)  Första gången jag och mamma åker på semester tillsammans, det ska faktiskt bli jättetrevligt =) Få lite färg på min bleka hud. Usch, nu när man inte är van vid sol året runt så kommer jag säkerligen få tillbaka mina solexem, riktigt jobbigt :(  Får se till att sola solarium ett par gånger innan, så brukar det inte bli riktigt så jobbigt. Önskar så att jag kunde få en härligt gyllenbrun bränna... Jag var rätt nära en gång när jag spenderade tre veckor i sträck med att ligga på stranden i Grekland. Men bara nära..

Imorgon är det jag och Milo dag. Mannen ska på svenskalektion och sedan träffa snubben han ska jobba för. Hoppas vädret blir fint imorgon också, så mysigt jag och lillgubben ska ha det :)


Puss!!!

Ovido - Quiz & Flashcards