*Common*People*Like*Me*

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Caroline Bilca - 26 maj 2010 20:47

Oj, vad många som läste min blogg igår mot andra dagar! Man ska tydligen vara riktigt arg, då blir det intressant att läsa. Idag är jag inte arg längre, så det är tråkig läsning som väntar...

Mannen lagar mat och jag ligger på soffan. Gått och fått feber och ont i halsen. Antar att detta är ett resultat av helgens utgång. Det slår aldrig fel, jag får jämt feber och blir förkyld efter jag varit ute.. Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal och inte fixar långa nätter längre. Eller är jag ung och dum som inte klär på mig tillräckligt?? Det är frågan...

Vi har varit i skogen med Milo och Cia idag. Hämtade upp gumsan på gården och tog oss en liten tur. Milo blir alltid så glad av att träffa Cia, tyvärr är det inte ömsesidigt. Men gammeltanten får stå ut, så är det bara :P

Addy har målat en del. Två tavlor ska in till Galleri Ridelius på fredag. Lite småfix och sen så är dom färdiga. Har redan hittat ett par andra alternativ till jobb för honom. Allt går att lösa. I värsta fall får han mjölka kossor i höst!! :P  Och jag som alltid sagt att jag aldrig skulle gifta mig med en bonde!! Hur gör man då, om man gifter sig först och han sen blir bonde.. Ja ja, så länge han inte går i träskor, spottar snus och pratar gotländska så är det väl lugnt. Hemska, hemska kombination :P

Nu ska vi äta mat!


Puss och Go'natt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards