*Common*People*Like*Me*

Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Rubrik saknas

Av Caroline Bilca - 19 maj 2010 14:52

Vaknade strax före klockan sju imorse. Gosade lite med Milo som rätt snart satte sig upp och tittade på mig "Matte, jag måste faktiskt ut nu!" Jag hade ju egentligen hoppats på att få sova en timme till, men är man uppe så är man. Jag måste sluta upp med nattugglefasonerna.. Fast det har ju blivit bättre. Nu går jag och lägger mig runt 12-slaget iaf :)

Promenad i solen. Hälsade på Cia som var ensam hemma. Hon sitter bara där som ett tänt ljus och vill bli klappad. Blir alltid en så stor kontrast mot hur Milo är. Föredrar självklart en hund med lite fart i sig! Men Cia är toppen för mamma :)

När Milo var nöjd och det var dags att sova lite bytte jag om och var redo att lägga mig i solen. Men solen var borta! Jag hade ju hoppats få känna den värma mig lite på magen idag också, men det fick jag inte :(

Ser ut som att två tavlor går iväg till snubben Addy ska arbeta för. Helt perfekta för den grekiska restaurangen. Han skulle ta med sig dom till stan när dom ska träffas nästa gång. Och delägaren måste vara med på det också såklart. En av tavlorna vill jag inte sälja, en av favoriterna som hänger helt perfekt ovanför tv'n. Det får målas en kopia på den helt enkelt!!  Den andra har jag hunnit tröttna på, så den får gärna säljas :P

Hittade en fin svart klänning som följer med mig till Stockholm i helgen. Väldigt tight liten sak, men den kommer vara underbar tillsammans med mina heels =) och min röda trenchcoat. Perfekt! Och enligt SMHI så ska det vara 20 grader varmt och solsken i Sthlm på lördag. Första uteserveringsbesöket för i år!

Hoppas jag inte är allt för trött när jag kommer fram bara. Båten går sju på morgonen, så måste upp vid 5, sen ska jag vara igång i si sådär 24 timmar. Men det har ju gått förr!! Tog en delad hytt på båten. Så ska jag dela med någon är det bäst att denna människa är tyst. Inget snarkande, andningen får inte höras och när man sover ligger man still!! Får sova med Mp3n i värsta fall!

Mannen har börjat prata barn lite för mycket dom senaste dagarna. Barn är inte min grej.. Varför kan folk inte förstå att man inte behöver barn för att livet ska vara fulländat?? Jaja, barn ska jag iaf inte ha några. Hur konstig folk än tycker att jag är (väldigt konstig enligt Slite-folket).

Hundar är bättre!!!


 
 
anna

anna

19 maj 2010 17:32

söt vovve :)

http://annsi.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Bilca - 24 oktober 2012 17:05

Nu hade jag alldeles för mycket att säga och då räcker det inte med en Facebookstatus. Har hela dagen försökt komma fram till något i; har vi vildsvin redan, eller inte? - frågan. Lite dubbla svar och har sökt runt på nätet där det inte finns någon i...

Av Caroline Bilca - 9 september 2012 19:45

Inte ofta jag skriver någonting här längre. Men eftersom jag inte orkar göra något som kräver att jag lämnar soffa eller säng så är det ju ett utmärkt tillfälle att passa på och skriva av sig lite. Jag har alltså inte gjort någonting alls den här h...

Av Caroline Bilca - 28 juni 2012 19:00

Långa dagar på jobbet nu.. Pjuh!! Men visst, det är roligt också. Älskar att ha flera saker att göra på en och samma gång. Så länge man får allt gjort bara...!! Och tiden går så fort att man önskade det fanns en pausknapp som man kunde utnyttja ett p...

Av Caroline Bilca - 25 maj 2012 19:45

Det började bli dags för ett inlägg igen, så nu så... Inte för att jag har så himla mycket att skriva om. Jobbar, jobbar, jobbar och jobbar.... Det var aldrig min plan att jobba så mycket, men det blev så ändå (och så säger folk att det inte finns ...

Av Caroline Bilca - 13 april 2012 17:04

Helg igen, gud vad tiden går fort!! Snart är man gammal, gråhårig och rynkig över hela kroppen..!! Läskigt så fort det går, och man hinner inte med hälften av vad man vill eller måste göra... Jag behöver definitivt lite egen tid! Får bli promenader m...

Ovido - Quiz & Flashcards